Garantie en klachten

Garantie:
De handgemaakte producten van Pindolleke worden met de grootste zorg en liefde gemaakt. Mocht een product kapot gaan of gebreken vertonen, mits goed gebruikt, binnen een redelijke verwachte levensduur, dan kun je contact opnemen met Pindolleke. Er zal dan gekeken worden naar een passende oplossing. Dit geldt ook voor de andere producten, mits goed gebruikt. Er zal dan contact worden opgenomen met de leverancier. Pindolleke behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. 
Op ritsen en druksluitingen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven. 

Schade:
Mocht een product beschadigd aankomen, neem dan direct contact op met Pindolleke, binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling. Na deze periode kan ik niet meer garanderen dat schade vergoedt wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing. 
Garantieartikelen pas retour zenden nadat er contact is geweest met Pindolleke, deze verzendkosten zullen niet worden vergoed. 

Toch niet tevreden? :
Mocht je niet tevreden zijn met de service en/of producten dan hoort Pindolleke dat graag. Hiervoor kun je een mailtje sturen naar: hallo@pindolleke.nl. We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing. Immers willen we allemaal vrolijk zijn met een bestelling van Pindolleke.

Pindolleke is niet aansprakelijk / verantwoordelijk voor verkeerd aangebrachte applicaties.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.